רופא שיניים מומחה
Uncategorized

מדוע המוניטין של מרפאת שיניים הוא קריטי עבורה?

השיווק האמתי של רופא שיניים מומחה

כאשר אנו חושבים על מרפאות שיניים, אילו תמונות עולות בראשנו לראשונה? אפשר שטווח התשובות יהיה רחב מאד. חל מהאנשים יגיעו שהם מקשרים מרפאת שיניים לנושאים כמו בריאות, ניקיון, אסתטיקה, סטריליות, וכיו"ב. אחרים אולי יקשרו את המרפאה לנושאים כמו התערבות רצינית, כאב, הרדמה חזקה, וכיו"ב, ובקיצור – חוויות שליליות יחסית. מכאן אנו יכולים לראות, שמה שיכול מאד להשפיע על הבחירה במרפאת שיניים הוא קודם כל המוניטין שלה, שכן לפי המוניטין – אנשים מבצעים בהמשך את הבחירות, ושוקלים פעם ועוד פעם אם לחזור לאותה מרפאה. אבל איך זה שדווקא בקרב מרפאות השיניים, המוניטין הפך להיות חשוב כל כך?

רופא שיניים מומחה
רופא שיניים מומחה

על הקשר בין המציאות למוניטין

  • חשיפה ושליטה – אחת הסיבות שבגינה המוניטין של כל מרפאת שיניים הוא קריטי עבורה, הוא שניגוד למרפאות אחרות המטופל מרגיש חשוף יחסית, ותלוי מאד ברופא המטפל. בבתי החולים, אמנם קיימת אותה תלות בפועל (והיא אף קריטית עוד יותר), אך מכיוון שהטיפול הוא ארוך מאד, ניתן לעתים קרובות בהרדמה מלאה, וכולל תהליך שיקומי בבית החולים – המטופל חש בנוח יותר בסיטואציה, ולעתים אף חש שהוא שולט במצב. במרפאת שיניים לעומת זאת, הטיפולים הם קצרים ואינטנסיביים, כשהמטופל יושב על כסא, ומרודם באפן חלקי, אך נתון לחסדי הרופא – מה שמוביל במהירות לתחושה של אובדן שליטה. מכאן, ברור שרק רופא עם מוניטין מקצועי טוב במיוחד, יוכל להקטין את ההרגשה הנ"ל.
  • ילדים – תילי תילים של מילים חוברו על הקשר בין רופא השיניים לילדים שלכם. יש ילדים שמבחינתם ביקור אצל רופא השיניים הוא ממש אסון, ולא פעם הם גדלים להיות גם מבוגרים שחוששים מהביקור. המוניטין של כל מרפאת שיניים, יכול להשפיע על ילדים עוד בגיל צעיר. רופא שיניים לילדים הוא כזה שלא רק יודע איך לטפל בשיני החלב – מדובר על רופא שצריך לדעת כיצד לתקשר עם הילדים בצורה נינוחה, להיות סבלני כלפיהם, ולתת לה את התמיכה שהם זקוקים לה, ברגעים שלעתים מרתיעים אותם. כך, רופאי שיניים לילדים שיש להם מוניטין טוב – זוכים לביקורים תכופים.
  • התמחות מקצועית – יש הקושרים בין התמחות מקצועית של מרפאת שיניים לבין מוניטין. למה הכוונה? אם ניקח למשל מרפאת שיניים שבה הרופא מתמחה בתחום של שיקום הפה – הדבר כבר תורם באופן משמעותי למוניטין שלו, משום שמדובר על התחום שנחשב למורכב ביותר מכל יתר התחומים של רפואת השיניים. לעומת זאת, רופא שיניים שעוסק באסתטיקת הפה, יקבל מראש מוניטין של אדם בעל חוש אסתטי מפותח מאד, עדין ומדויק מאד, וכיו"ב. לא פעם, יש לכך השלכות על הציפיות של אנשים בבואם לביקור הראשון.

אז מה חשוב לזכור על המוניטין?

אין ספק שהמוניטין של כל מרפאת שיניים באשר היא, משפיע על תהליך הבחירה שלנו. ברוב המקרים, אם רופאים זכו למוניטין טוב – הדבר נעשה בצדק מוחלט, לאחר שנים ארוכות של השקעה ועבודה קשה. במקרה שיצא למרפאה מוניטין רע – כדאי כמובן לאסוף כמה שיותר דיעות, ולהבין את תמונת המצב.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.