נוטריון בראשון לציון
Uncategorized

כך מכרו מאות דירות ביום אחד

רובנו צריכים לחסוך עשרות שנים כדי להעמיד הון עצמי ראשוני לרכישת דירה למגורים או השקעה, אבל מסתבר שבישראל יכול שיווק אגרסיבי מוצלח לקצר משמעותית את הדרך. הדוגמא האחרונה לכך מתייחסת לפרויקטים של דירות חדשות מקבלן בראשון לציון, חולון ובת ים. במקום לחכות שלקהל היעד יהיו את האמצעים הנדרשים כדי לעמוד בהתחייבות, החברות פיתו את תושבי הסביבה לקנות נכסים במחיר שעל הנייר נראה אטרקטיבי ומיוחד.

הבעיה מתחילה בזה שלא תמיד מה שנראה יפה על הקטלוג באמת עולה על הקרקע. מי שלא השכיל להתייעץ עם נוטריון בראשון לציון ועורך דין שמתמחה בדיני מקרקעין, בטח לא שם לב למספר נקודות קריטיות:נוטריון בראשון לציון

א. ליקויי בנייה – מי שיושב מולכם במשרד המכירות לא מסביר לעומק כיצד מתבצעת הבנייה, באיזה חומרי גלם משתמשים, מה עומד מאחורי הפרויקט והאם ייתכנו ליקויי בנייה. הוא מראה לכם תמונות יפות של בית חלומות מרוהט, בעוד אתם בכלל נמצאים רק בשלב של חלום על ארבע קירות ותקרה.

ב. עלויות נלוות – זה אמנם לא התפקיד של הקבלן לעדכן אתכם לגבי עלויות נלוות של דירה חדשה, אבל כדאי שנציגי המכירות יגלו אחריות ולפחות יזכירו ללקוחות שזה קיים. העלויות העיקריות נובעות מתשלום שכר טרחה לעורך דין, מס שבח ומס רכישה, הובלות, ריהוט ועוד.

ג. לוח זמנים – ביום שבו מכרו מאות דירות בראשון לציון התחייבו לתאריך מסוים שבו הדיירים יקבלו מפתח. בפועל, רק מעט מהפרויקטים אכן עומדים בהתחייבות הזו. הדרך למנוע את עוגמת הנפש היא להתייעץ עם נוטריון בראשון לציון מראש ולבטא כל התחייבות בחוזה ובכתב.

מה הקשר בין נוטריון בראשון לציון ומשרדי מכירות לדירות ובתים?

כמובן שלא כל נוטריון בראשון לציון יכול לספק לכם שירותי ייעוץ בנוגע לנכסי מקרקעין, נדל"ן ודירות. מצד שני, עדיף להתייעץ איתו ומקסימום לקבל הכוונה לאנשי מקצוע אחרים, מאשר להתפשר על ההבטחות של נציגי המכירות.

זכרו שמה שזול עולה ביוקר והישארו ביקורתיים כלפי כל הצעה. בתחום הנדל"ן אין קיצורי דרך ואנשי המכירות שמולכם מתפרנסים מעמלות.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.