מודעות אבל
Uncategorized

איך לפרסם מודעות אבל בצורה נכונה

מודעות אבל
מודעות אבל

פרסום מודעת אבל נעשה ב2 דרכים עיקריות: בעיתון/מגזין מקומי או לאומי וכן באמצעות פרסום מודעות אבל מודפסות בלוחות מודעות, עצים ובכניסה לבניין בו גר המנוח בדרך כלל. ישנן משפחות שגם דואגות לפרסם את המנוח בכלי התקשורת הנוספים (אינטרנט, טלוויזיה וכו') שכן ככל שמדובר באדם מוכר יותר כך גדלה החשיבות לפרסום ברבים ועדכון קהל יעד גדול בחדשות, שכן אם ירצו להגיע לשבעה ו/או להלוויה יוכלו לעשות זאת. כאשר מדובר ברופא, רב מכובד או כל אדם אחר שהכיר אנשים רבים בחייו הוא מסוג האנשים שצריכים לקבל את החשיפה הגדולה יותר בדרך כלל וזאת מפאת הכבוד והרצון להגיע לכמה שיותר אנשים. כאשר אתם מפרסמים מודעת אבל צריך לנסח ולעצב אותה בצורה נכונה, מכובדת ולפרסם אותה במקומות הנכונים כדי להימנע מאי נעימות.

מדוע מפרסמים מודעת אבל?

מודעות אבל מפרסמים כאשר אדם נפטר וזאת כדי לפרסם את החדשות ברבים. כאשר הפרסום מתבצע עם הפטירה המשפחה יכולה לפרסם עבור מי הרוצה לכבד בהלוויה. לאחר ההלוויה ניתן לפרסום מודעות אבל הן בעיתונים והן ברחוב, בלוחות מודעות, בכניסה לבניין שבו התגורר המנוח ועוד. המודעות לא צריכות להשתלט על השכונה או על לוח המודעות ולא צריך לפגוע בפרסום של מודעה אחרת אלא לשלב אותה בצורה נכונה בלוחות המודעות באזור כדי להודיע לשכנים ולתושבי האזור שאולי ירצו להגיע לנחם את המשפחה.

מתי נפרסם את המודעה?

בדרך כלל מפרסמים את מודעות האבל רק לאחר ההלוויה כיוון שהמטרה העיקרית של המודעות המודפסות הן לפרסם את החדשות לקרובים, לשכנים ולאנשים שאולי הכירו את המנוח ולאפשר להם להגיע לשבעה לחלוק כבוד אחרון. מודעות אבל המפורסמות בעיתון עבור השבעה גם כן יתבצעו באותו הזמן של תחילת השבוע מיד לאחר ההלוויה. מודעות המפורסמות בעיתון לצורך קיום צוואה יכולות להתפרסם גם במועד מאוחר יותר לאחר השבעה ולאחר הפגישה עם עו"ד בנושא.

מה חשוב לכלול במודעה?

בכל מודעת אבל מציינים כמובן את שמו המלא של הנפטר באותיות גדולות. נוסיף את ראשי התיבות ז"ל. רבים כוללים גם את התאריך העברי של פטירתו של המנוח ולעתים גם את התאריך הלועזי. ניתן להוסיף משפט אבל כלשהו המביע צער על המקרה וכמובן חשוב לכלול את כתובת המקום בו הולכת להתקיים השבעה לאפשר לאנשים להגיע. המודעה צריכה להיות בשחור לבן, בפונט אחיד ובאותיות מספיק גדולות וברורות. המודעה צריכה להיות מתומצתת ולא להכיל משפטים מיותרים או עומס יתר על המודעה.

האם אנו מבצעים את הפרסום?

אתם יכולים לבצע את הפרסום והפיזור של המודעות בעצמכם או לשכור את שירותיה של חברת ההפקות המדפיסה לכם את המודעות לתלות אותם עבורכם. אנו יודעים שכעת אתם נכנסים לימים של אבל ורוצים להתרכז בזה ולא בדברים מסביב ולכן בעלות סבירה בלבד נוכל גם לעזור עם תליית המודעות היכן שתרצו.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.