להפיק סרטוני תדמית
Uncategorized

פרסום בגוגל לעסקים: כל התהליך בקצרה

פרסום בגוגל לעסקים
פרסום בגוגל לעסקים

האם כדאי לכם לפרסם את העסק בגוגל? למי מתאים פרסום בגוגל לעסקים? מהם יתרונות הפרסום בגוגל עבור עסקים קטנים ובינוניים? מהם שלבי תהליך הפרסום בגוגל והאם חייבים תקציב פרסום גדול?

 

פרסום ממומן בגוגל נועד להגביר את החשיפה לעסק שלכם, לייצר עבורכם לידים איכותיים, להגדיל את התנועה לאתר (או לדף נחיתה המוקם למטרות הקמפיין), לחזק את המותג ולשפר את התוצאות העסקיות. מערכת הפרסום של גוגל, הנקראת גוגל אדס, כוללת מגוון רחב של אפשרויות וכלים לניהול קמפיינים מנצחים, אפשר לפרסם את העסק גם בתקציב נמוך, ויש שליטה מלאה על התקציב וכלים למדידת ולבדיקת תוצאות הקמפיין שאתם מנהלים לבד או בעזרת אנשי מקצוע מנוסים.

תהליך נכון ומקצועי לבניית קמפיין בגוגל אדס

עסקים מכל הסוגים והגדלים משקיעים בפרסום בגוגל בגלל אפקטיביות הקמפיינים והתוצאות המעולות התורמות להצלחה עסקית ולגידול במכירות ובהכנסות. עסקים רבים מפרסמים בגוגל לכן יש מקרים בהם מתחרים על אותם ביטויי מפתח ומשבצת פרסום, לכן עלות הפרסום צפויה להתייקר.

כדי לפרסם בגוגל את העסק שלכם יש לבצע רישום מהיר במערכת הפרסום של גוגל, וחשוב לחבר את החשבון למערכת גוגל אנליטיקס כדי למדוד ולבחון את תוצאות הקמפיינים בזמן אמת. שיטת הפרסום בגוגל מבוססת על תשלום לפי הקלקות (PPC- Pay Per Click) או תשלום לפי שיחות נכנסות לעסק. מודעות הפרסום יוצגו בראש דף תוצאות החיפוש, מעל התוצאות האורגניות, ובגלל המיקום המרכזי המודעה שלכם זוכה לחשיפה גבוהה ולהקלקות רבות.

כאשר מתחילים להקים קמפיינים בגוגל אדס חשוב להתייחס לפרמטרים הבאים:

  • מטרת הקמפיין – מערכת הפרסום של גוגל מציעה מבחר אפשרויות לניהול הקמפיינים, לכן הצעד הראשון לפני בניית הקמפיין הוא לגבש אסטרטגיה שיווקית, להגדיר מטרות ורק אז לבחור את סוג הקמפיין המתאים ביותר ליעדים שהגדרתם מראש.
  • סוג הקמפיין – גוגל אדס מאפשר לכם לבחור את מטרת הקמפיין, למשל מודעות פרסום לאיסוף לידים, פרסום לצורך חשיפה, פרסום מסוג רימרקטינג (שיווק מחדש) ועוד.
  • תקציב הפרסום – אפשר לנהל קמפיינים מוצלחים גם בתקציב נמוך יחסית, עם זאת ככל שהתקציב נמוך כך יש יותר מגבלות ונדרש ניסיון רב כדי להשיג לידים איכותיים לעסק שלכם.
  • אפיון קהל המטרה – חשוב לאפיין נכון את קהל היעד כדי למקד את הפרסום לגולשים רלוונטיים לעסק שלכם, ישנם פרמטרים רבים המסייעים לכם למקד את קהל היעד, למשל לפי פרמטרים כמו שפה, גיל, אזור מגורים, תחביבים, תחומי עניין ועוד.
  • מחקר מילות מפתח – הצלחת הקמפיין תלויה בבחירה נכונה של מילות המפתח, חשוב לזכור כי מודעות הפרסום שלכם יופיעו בהתאם לביטוי שגולש מחפש בגוגל.
  • קמפיין ברשת המדיה או ברשת החיפוש – גוגל אדס מאפשר לכם לקבוע היכן מודעות הפרסום יוצגו, יש אפשרות לבחור ברשת החיפוש של גוגל, ברשת המדיה, ביוטיוב וכו'.
  • עריכת המודעה – מומלץ להשקיע זמן ומחשבה בניסוח המודעה ובעיצובה, אפשר להפנות את הגולשים לדף נחיתה ייעודי, וכדאי להיעזר בקופירייטר כדי לנסח מודעת פרסום שיווקית ומושכת המבטיחה לידים איכותיים רבים.

ראוי לציין כי ניתן לבצע פרסום בגוגל לעסקים לבד, אך כדי למקסם תוצאות וליהנות מיחס המרה גבוה מומלץ להשאיר את ניהול הקמפיינים למומחי הפרסום בדיגיטל.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.