
הדרך הטובה ביותר לנהל את העסק שלך היא באמצעות מערכת CRM
כשהעסק קטן אפשר להסתדר עם מזכירה וטלפון אחד,אך כשהעסק מתחיל לגדול וכמות הטלפונים גדלה, מתנהל קמפיין פרסומי ברקע שמביא לידים, בעסק מלבד המזכירה יש נציגות טלפונית שמוציאות שיחות ללקוחות מתעניינים, מתאמות פגישות לאנשי מכירות ועוד , אז אין עוד מקום להסתפק בטבלאות אקסל ורישום ידני של הלידים והשיחות הנכנסות, שימוש במערכת CRM הוא הצעד הנכון והחכם ביותר בהתפתחות חייו של העסק הקטן
מומלץ מאוד להתחיל להשתמש כבר בתחילת הדרך בערכת CRM לנהל את כלל הלידים מכלל מקורות הפרסום במקום אחד ולא לחכות עד לכאוס מוחלט ובלאגן שלם בארגון
ההחלטה להכניס מערכת CRM לחיו של הארגון היא החלטה נבונה וחכמה. בתחום המערכות קיימים מספר רב של פתרונות. חלקם מתאימים לעסקים קטנים, אחרים מתאימים לגדולים. חלק מהפתרונות נותנים מענה חלקי לשירותים נוספים מלבד ארגון הלידים, כמו חתימה אלקטרונית, שירות של חתימת חוזים ורכישה באמצעות טופס דיגיטלי ועוד. חשוב לבחור מראש חברה שמספקת מערכת CRM עם יתרונות מובהקים ויכולות נוספות, כדי שבבוא העת במידה ותזדקקו לשירותים נוספים תוכלו בקלות רבה להוסיף פיצ'רים ומוצרים נוספים השייכים לאותה מערכת CRM
יתרונות השימוש במערכת CRM
ניהול כל הלידים במקום אחד – לא עוד בלאגן וכאוס במשרד, כל הלידים במערכת אחת
מערכת מובנית ומאורגנת המאפשרת התרחבות של הארגון בצורה קלה.
כלי נהלה ובקרה על כלל הארגון
ארגון העובד עם מערכת CRM ומתנהל בצורה חכמה מבטיח לעצמו קהל לקוחות מרוצה יותר ורמת שירות גבוהה יותר.