אם כבעלי עסקים הייתם צריכים להסתמך בעבר על אנשי שטח שיעשו את עבודת הפרסום- היום האינטרנט יכול לעשות זאת עבורכם. האפקטיביות של פרסום עסקים באינטרנט מוכיחה את עצמה לאורך זמן, וישנן שלוש דרכים עיקריות בהן תוכלו להפוך את העסק שלכם לרווחי באמצעות הרשת.
אתר אינטרנט – חובה לכל בעל עסק
לעסק שלכם יש שעות פתיחה וסגירה, ומבחינה פיזית אנשים חשופים אליו למספר שעות מוגבל במהלך היום. אתר אינטרנט מייצר עבורכם חשיפה בלתי מוגבלת לקהל של לקוחות פוטנציאליים, אשר יכולים להתרשם מהשירות או הסחורה שאתם מציעים, בכל שעות היממה. באמצעות פעולות של קידום אתרים, תוכלו לסייע לאתר שלכם להופיע באחת מתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל, עבור מילות המפתח שתחליטו עליהן. כך תגדילו את נתח הלקוחות שלכם ותהפכו לדומיננטיים יותר בתחום בו אתם עוסקים, וזה חשוב במיוחד אם היצע העסקים בתחומכם הוא גדול.
פייסבוק – פלטפורמה מרכזית לשיווק ופרסום עסקים
הרוב המכריע של הלקוחות העתידיים שלכם בוודאי מחזיקים בפרופיל פייסבוק, שיאפשר להם להיחשף לדף העסקי שתקימו. את הדף, ממש כמו אתר אינטרנט, תוכלו לתחזק באופן קבוע- בין אם על ידי פוסטים, פרסום מבצעים, העלאת תמונות ועוד. לקוחות פוטנציאליים המתעניינים בעסק יוכלו ליהנות מעדכונים שוטפים, באמצעות לחיצה על "לייק" לדף העסקי, מה ש"יקפיץ" כל עדכון שתעשו בו, היישר לדף החדשות אצלם בפרופיל.
הפרסום בפייסבוק למעשה מוגבל רק לאנשים שאכן נכנסים אליו באופן שוטף- לכן אנשים שלא עושים זאת ייתכן שכלל לא יכירו אתכם, במיוחד אם אין לכם אתר אינטרנט עסקי בנוסף. פייסבוק עשוי לתמוך באתר האינטרנט ולסייע לכם לקדם אותו עבור מי שכבר מכיר אתכם, וגם להניע לפעולה את הלקוחות המתלבטים. מסיבה זו חשוב לייצר קישורים, שיובילו היישר אל האתר ויאפשרו לאנשים להכיר את העסק שלכם לעומק בלחיצה אחת, במידה וירצו בכך.
יוטיוב – לראות ולשמוע את העסק שלכם
ביוטיוב תוכלו לפרסם סרטונים בהם תציגו את המוצרים שלכם או את השירות שאתם מציעים. כך תמחישו את אופן השימוש בסחורה או את התחושה הנוצרת בעקבות קבלת השירות מכם. סרטוני וידאו מאפשרים ללקוחות להרגיש את העסק כפי שהוא, קרוב מאוד למציאות, וזה כלי נהדר להרבה מאוד עסקים, במיוחד אצל קהל צעיר שצורך את המדיה הזו באופן תדיר.