קידום אתרים
Uncategorized

מהו קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני מתייחס להופעה בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש השונים. באמצעות קידום אתרים מן הסוג הזה ניתן להבטיח שאתר אינטרנט מסוים יופיע במקום גבוה בתוצאות החיפוש. הקידום מתמקד בדרך כלל במנוע החיפוש של גוגל כי הוא הנפוץ והפופולארי בעולם, אך כמובן שהוא כולל גם מאמצי קידום במנועי חיפוש אחרים.

איך מבצעים קידום אתרים אורגני?

בניגוד לקידום אתרים ממומן שמבוצע באמצעות תשלום לגוגל ולמנועי החיפוש תמורת הופעה במיקומים בולטים בדף תוצאות החיפוש, קידום אתרים אורגני נעשה על ידי פעולות מסוימות בתוך האתר עצמו. הנה למשל כמה אמצעים בסיסיים לטובת קידום אורגני:

א. תוכן רלוונטי ואמין – האלגוריתם של מנוע החיפוש של גוגל משתמש בשורה ארוכה של פרמטרים כדי לדרג תוצאות שמופיעות בהקלדת ביטוי חיפוש מסוים. בין היתר, הוא מבליט אתרי אינטרנט שמציגים תוכן רלוונטי ואמין. מנועי החיפוש מציבים את האינטרס של הגולש בראש סדר העדיפויות ומנסים לספק לו את השירות הטוב ביותר, לכן הם נעזרים בתוכן כדי לקבל אינדיקציה על רמת המקצועיות של האתר.

ב. קישורים פנימיים וחיצוניים – מנועי חיפוש משתמשים בקישורים פנימיים כדי לבדוק האם האתר נחשב מקור מידע אמין, ובקישורים חיצוניים כדי להעניק לו קרדיט מבחינת לגיטימציה כללית וציבורית. למרות שעודף קישורים עלול לפגוע במאמצי הקידום האורגני, מספר נכון שלהם משפר משמעותית את התוצאות.

ג. חווית משתמשקידום אתרים אורגני כולל שיפור של חווית המשתמש. את חווית המשתמש משפרים למשל על ידי קיצור זמני טעינה, שדרוג קוד, ניווט נוח, הדגשת תמונות איכותיות וכן הלאה. מנועי החיפוש עצמם מקבלים מושג על איכות חווית המשתמש לפי משך הזמן שהם מבלים באתר, כמות הכניסות והביקורים החוזרים, מעורבות גולשים וכן הלאה.

מי מבצע קידום אתרים?

חברות מקצועיות מציעות מגוון רחב של שירותי קידום אתרים. אפשר להתמקד בקידום אתרים אורגני בלבד, או לשלב בין קידום אורגני וממומן. הקידום חיוני ליצירת בולטות ברשת האינטרנט והוא מיועד לכל סוגי האתרים. בנוסף, אפשר לשלב בין קידום אורגני במנועי חיפוש לבין שיווק ברשתות חברתיות.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.