11111 Uncategorized שילוט לעסקים

התפתחות ענף השילוט בשנים האחרונות

ענף השילוט התפתח רבות מאז התקופה בה ראינו רק שלטים מודפסים פשוטים

כאשר החלו לתלות שלטים על חנויות, ענף השילוט נראה שונה ביותר ממה שאנו רואים כיום. בעבר, שלט של חנות יכל להיות לא רק פשוט, אלא גם קטן ביותר, נכתב על דף פשוט בעזרת טושים וצבעים ונתלה על דלת החנות בעזרת נייר דבק. למרות האמור, כאשר השימוש בשלטים הפך לנפוץ יותר, ראינו גם שדרוג של השלטים הפשוטים הללו, אשר הוכנו בעבודת יד. השלטים המסחריים הראשונים שהופיעו על חנויות היו גרסאות מוגדלות של השלטים עבודת היד, כאשר פעמים רבות גם הם נעשו בעבודת יד, אמנם מורכבת יותר אך ללא היעזרות במכונות. שלטים אלו כללו רקע, לרוב חלק ואחיד, עליו נכתב שם החנות או המוצר בכתב פשוט שגם הוא כלל גוון אחד, והם היוו את הבסיס להתפתחות שלטים מורכבים יותר.

השלט

עם הזמן, ניתן היה לראות פיתוחים שונים במראה השלט ובטקסטורה שלו

השלטים התפתחו עם הזמן, כמו כל דבר אחר, כאשר מרבית הפיתוחים התרכזו בטקסטורת השלט. ראשית, עם הגעת הטכנולוגיה אשר אפשרה הדפסה של שלטים, נעלמו כמעט לגמרי השלטים שנכתבו בכתב יד מוגדל, וכל השלטים הודפסו בשיטות מודרניות. כמו כן, יכולנו לראות שינויים בפונט בו נכתב תוכן השלט, בגודל הכתב וכן ברקעים- אשר הפכו עם הזמן לצבעוניים ומיוחדים יותר. בין היתר החלו לצוץ שלטים בעלי צורות מיוחדות, וצורות השלטים לא הוגבלו יותר למלבנים פשוטים- ניתן היה למצוא שלטים בצורת אליפסה, עיגול, ריבוע וכמובן שלטים אשר עוצבו בצורת אותיות.

השדרוג האחרון בשלטים נעשה כמובן בתחום ההארה שלהם והופעת שלטים מוארים

לאחר השלמת כלל הצורות האפשריות והפונטים הזמינים ליצירת שלטים, החלו אנשים לשדרג את שלטיהם בעזרת תאורה. שלטים מוארים הפכו להיות נפוצים ביותר, וכיום כמעט ולא ניתן למצוא שלטים שאינם מוארים בצורה כזו או אחרת. שלטים מוארים יכולים להיות מוארים בעזרת גופי תאורה פנימיים, חיצוניים או אף מחרוזות של מנורות אשר נועדו רק לקשט את השלט, ולא להאיר אותו, כך שכיום אנו מוצאים מגוון רחב ביותר של שלטים מוארים אשר שולטים בתחום השילוט המודרני.

באדיבות חברת השלט

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.